marți, 22 februarie 2011

Punguta cu 2 bani ..... [PARTEA A 3A]

-Super avem doua monezi vorbitoare.Altceva ce mai stiti sa faceti?
-Noi indeplinim dorinte,deci fiecare dintre voi aveti la dispozitie cate o dorinta apoi trebuie sa ne aruncati,sa ne gaseasca alti copii.



Aici ni se inchise-se povestea saptamana trecuta,sa vedem acum continuare.Luati un loc in scaun,faceti-va comozi si ascultati-ma:

-Waw,super.Impliniti dorinte!
-Da,ma,ce tu esti turc?Nu intelegi ce au zis?Dar dece decat doar una?
 -Pai daca am indeplinii mai multe voi nu ne-ati mai arunca.
-Si daca eu nu te arunc?
-Atunci crezi ca noi suntem fraiere sa iti indeplinim tie dorinta!?
-Da,aici avem dreptate.Hmm...ce mi-as putea dorii?Sa-mi doresc aia?a nu nu nu,poate aia,nu nu nu.Hmmm...Sunt tare indecins.Imi doresc.....
-Deci taci ca iti vei irosii dorinta.Sunt sigur ce urmeaza.
-Taci tu ma ca am un plan bun,imi doresc sa stiu ce sa imi doresc.
-Iti vei dorii sa fii miliardar in EURO.
-As vrea sa fiu miliardar in euro.
-Teapa,acum numai poti,ti-ai irosit dorinta,esti cam pampalau asa de fel.
-Doar ti-am zis.Prostuleeeeeeeeeeeee!
-Stii ceva pampalaule?Fa bine si arunca-ma,poate ma gaseste altu mai destept.
-Da,arunco pe sora mea.Sa te vedem pe tine acum.Ce iti doresti frumuselule?
-Hmmm.Am atatea idei si doar o dorinta.Spui ca dorinta mi se poate indeplinii,oricare ar fii ea?
-Da!
-Orice?
-Da!
-Bun,atunci imi doresc ca tu sa fii banutul meu norocos pe vecie.Si poti sa o iei si pe sora ta ca sa iti tina de urat.Imi ve-ti indeplinii dorinte cat timp traiesc.Ai inteles?



Cam atat si pentru saptamana asta sa nu fie prea mult.Cum vi se pare alegerea celui de al 2 baiat?Profitor sau istet?




                                                                                            Realizator:Lunca Alex

2 comentarii: