sâmbătă, 26 februarie 2011

Prieteni adevarati

Nu stiu daca sunt iubit de toata lumea, stiu doar ca sunt iubit de prietenii adevarati !!!

Dece scriu acest articol? Habar nu am, doar ca aseara cand discutam cu BaLoNaSh pe messenger am realizat ca am cei mai buni prieteni din lume, poate doar pentru mine, da cei care nu veti fii de acord cu mine am doar o singura fraza pentru voi: Voi nu ii cunoasteti ca mine.



Tata imi spunea candva "Stii fiule, prietenii vin, raman o perioada de timp si apoi dispar. Rar vor exista prietenii pe viata, iar cei mai buni prieteni sunt cei din copilarie."  La vremea aceea nu stiam ce inseamna cuvintele astea, dar mi-au ramas scrise in memorie pana acum, si totusi doar aseara am realizat ca tata avea dreptate.

Dedic 101% acest articol prietenilor mei foarte buni. Practic unul fara altul nu putem sta mult timp, eu si inca doi din prietenii mei, poate cei mai buni prieteni ai mei am format acest blog aparand astfel AvA(AlexValiAndrei).Grupul nostru de prieteni nu se restrange doar la inca unul/doi ci la zeci de prieteni apropiati din poate sutele de oameni pe care ii cunoastem.(daca nu chiar mai mult)

As putea sa mai enumar "n" prieteni dar nu cred ca as avea timp pana maine dimineata. Oricum nu sunt foarte multi pe care ii consider prieteni apropiati, chiar daca candva erau poate foarte apropiati de mine. Am prietenii adevarati chiar aici langa mine, nu vreau mai mult, desii mereu va exista loc pentru un nou prieten.

E de ajuns sa spui doar "buna" pentru a te cataloga, si pentru a-ti spune in fata ce imi vei fii tu: un simplu cunoscut/un prieten/un prieten bun/un frate. Ca tot venii vorba de frati, oficial nu am, da' practic am doi mai mici.

Cam atat pentru azi oricum am scris foarte mult. Ah da si sa nu uitam si prietenele noastre, se cunosc ele.Initialele numelor lor sunt : IR(cea mai tare,se stie ea :)), la multi ani pentru LUNI )  Bibi ( sister in crestere :)) ), Ge( vezi ca nu te uitam vine ziua ta de paste:)) ), IO( te asteptam sa vii iar pe la verisoarata,Vali fii pe faza :d ),Bia(a da vine si ziua ta :))).Cam acestea sunt fetele pe care noi cei de la AvA le consideram in acest moment cele mai bune prietene din viata noastra,restul sunt doar prieteni si atat.





                                                                                            Realizator : Lunca Alex

Un comentariu:

  1. Si eu prima si eu prima .. si Bia ... sh verisoara mea scumpa , Vali fi pe faza :)) .. Da si voi sunteti cei mai buni prieteni .. bine nu toti la fel :D .. Va iubesc ma !!! .. Si ziua mea luni , mersi :-* :x .. pacat ca nu va imbat acum .. da pe 19 .. vai de voi .. ca dati de mine si de Bia :-> ...

    RăspundețiȘtergere