marți, 15 februarie 2011

Punguta cu 2 bani ..... [PARTEA A 2A]

-A,da si aia.Da sa stii ca nu-ti dau din guma mea.
-Da ma fie cum vrei tu,uite in punguta asta sunt 2 bani,deci imi iau 2 gume


Asa se termina povestea pentru voi,cititorilor saptamana trecuta.Saptamana asta avem continuare deci :

Zis si facut,baiatul care gasii punguta pe jos intrase in primul magazin,unde acesta cere o guma de mestecat.Cand sa plateasca,banutii nu se dezlipeau de mana lui,parca erau lipiti.Acesta misca mana in magazin incercand sa isi dezlipeasca banutii dar nimic.Atunci iese afara si ii spune celuilalt:

-Ma,esti prost!?Nu pot sa dau banii astia jos dupa mana mea.
-Cum asa?
-Pai uite,nu se dezlipesc.Incearca si tu sa ii dezlipesti.

Cand al doilea baiat incearca acesta reuseste sa ii dezlipeasca un banut,pe care il pastreaza.Apoi intra amandoi in magazin,unde fiecare cer cate o guma de mestecat.Din nou aceeasi poveste,cand sa plateasca si ei,banutii nu vroiau sa se dezlipeasca,de data aceasta nici de pe mana celuilalt.

Ce se intampla?(isi spuneau cei doi in gand)Banii astia isi bat joc?

Chiar atunci se auzeau 2 voci...care parca veneau din pamant:

-Nu,nu ne batem joc de voi.
-Ce?Cine a vorbit(spuse primul baiat)
-Noi am vorbit.
-Care noi?Ah pardon care voi?(spuse al doilea baiat)
-Noi,monedele din mana voastra?
-Ce????Voi vorbiti?
-What the fuck,moneda din mana mea vorbeste?
-Da vorbesc(spuse moneda care il avea desenat pe Lunca Alex)
-Si eu vorbesc(spuse moneda care o avea desenata pe Angelina Jolie)
-Super avem doua monezi vorbitoare.Altceva ce mai stiti sa faceti?
-Noi indeplinim dorinte,deci fiecare dintre voi aveti la dispozitie cate o dorinta apoi trebuie sa ne aruncati,sa ne gaseasca alti copii.



Cam atat pentru saptamana asta,daca vreti sa aflati ce se intampla mai departe urmariti Punguta cu 2 bani,partea a 3a.Cand???Martea viitoare.De curiozitate,ce credeti ca isi vor dorii cei doi prieteni?Voi ce dorinta v-ati pune daca ati fii in locul eroilor nostri?






                                                                                                Realizator:Lunca Alex

2 comentarii:

  1. Si ce mi-ar place o moneda daia .. da eu nu as mai arunca-o :)) .. Astept partea a 3a ;)) :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorinta degaba mi-o pun .. este indeplinita deja ;)).. da eu cred ca cei doi si-au dorit 2 gume :)))

    RăspundețiȘtergere