vineri, 25 februarie 2011

Am pacatuit...

  Doamne iarta-mi pacatul si bla bla bla ..

Scriu aceste randuri ce vor urma deoarece am ceva pe inima si vreau sa ma descarc. Nu am gasit cui asa ca ma descarc voua cititorilor mei.

Deci cum sa va explic. Mie acum ceva timp mi s-a pus pata pe o fata, pe care se pare ca nu am reusit sa mi-o scot din cap nici pana in ziua de azi. Totul parea usor, credeam ca am sa o uit, dar uitema aici spunadu-va voua ca defapt nu am reusit.

Probabil ca acum va intrebati care e pacatul. Pai totul e simplu, eu am incercat sa mi-o scot pe fata asta din cap cu orice mijloace, iar prima incercare a fost cu o alta fata, ca na cui pe cui se scoate sau cum imi place mie sa spun "o fata o scoti cu o alta fata".

Da se poate spune ca am fost un nesimtit,si nu neg asta, deoarece fara sa stiu daca am vreun sentiment fata de acea "alta fata" eu am incercat. Speram totusi sa fiu oarecum refuzat si sa nu fiu nevoit sa fiu pus fata in fata cu ceea ce nu doream sa fac.

Faza e ca atunci cand stateam cu acea "alta fata" eu ma gandeam la fata care mi-a furat inima.O vedeam parca prin paiejeninsul ochilor mei. Parca o auzeam vorbind dar nu era ea, inima imi batea doar la ea ma gandeam, creienul numai functiona doar un singur nume rostea....

Nu trebuia sa fac ce am facut, dar asta e acum nu am cum sa mai dau timpul inapoi. E bine totusi ca nu s-a adus aceasta "mica aventura" mai departe, pentru ca sincer nu puteam sa o fac deoarece tipa aceea chiar mi-a furat inima. Imi cer scuze oficial in fata fetei(se stie ea), nu trebuia sa te folosesc pentru a o uita...dar asta e...

Si tu fata misterioasa, in caz ca nu stii la cine ma refer dai un search pe youtube si scrie asa "Geroge Hora - Oki Yei.





                                                                                             Realizator:Lunca Alex

5 comentarii:

  1. Chiar acum in pauza de serviciu am vrut sa mai bag un ochi pe blogul tau.

    Articolul de ieri a fost pur si simplu genial.Ti-ai recunosc greseala si sentimentele deci acest lucru e demn de respect.E clar o dovada de maturitate.

    Din partea mea sincere felicitari,si bafta cu acea fata pe care o placi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt de acord cu Gabriel.Nu stiu de ce ai recunoscut.Frate esti barbat e normal sa inseli deoarece si tu la randul tau vei fii inselat...si tu practic nu ai inselat pe nimeni pentru din cate am inteles nu esti cu acea fata care ti-a furat inima

    Deci fii vanator incontinuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim nu sunt deloc de acord cu tine.

    Alex s-a comportat precum un adevarat gentleman.Rar mai vezi astfel de comportament.Chiar daca intr-o prima situatie el este vinovat,si-a cerut scuze in public.

    Sunt sigur ca tu anomnim nu ai fii procedat asa.Si cred ca si fetele sunt de acord cu mine,deoarece vor alaturi de ele un sentimental nu unul precum tine.Scuze de acuzatie dar se vede dupa comentariul tau cate sticle de Wisky ai deschis.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo .. imi place despre tine !!! ;) .. te spovedesti in public ... sh my bine te spovedeam eu :)))

    RăspundețiȘtergere