vineri, 11 februarie 2011

Prieteni sau iubiti?


Imi amintesc ca atunci cand eram mai ‘maruntel’ mi-a spus mama: ai grija fiule, nu exista relatie de stransa prietenie intre un baiat si o fata care, mai devreme sau mai tarziu, sa nu ‘degenereze’ intr-o relatie de amor.

Eram foarte increzator la acea vreme, si ferm convins ca exista relatii de prietenie care vor dura la nesfarsit fara sa se transforme in ‘ceva mai mult’.

Si inevitabilul s-a produs: convingerea mea a primit o palma serioasa din partea realitatii. Au fost insa exceptiile care nu au facut decat sa  intareasca si mai mult regula.


Relatiile de prietenie intre EL si EA se vor transforma in mai mult. Sau nu se vor transforma [nu vreau sa ma laud cu cate prietene bune am si cu care am ramas la relatia de stransa prietenie. Si nu vreau nici sa vorbesc despre cele care mi-au picat cu tronc la un moment dat,nefiind multe la numar]

Fiecare dintre noi a trecut prin asa ceva,nu ai cum sa nu ti se intample.De la foarte buni prieteni la ceva mai mult e doar un pas,un mic pas pe care insa nu poti sa il programezi,ci doar sa il simti.Nu e de bine sau rau,pur si simplu se intampla.




                                                                                                  Realizator:Lunca Alex    

9 comentarii:

  1. Deci esti cel mai bun Alexe .. si ai mare dreptate de la foarte buni prieteni la ceva mai mjult ,e doar un pas mic :x .. tine-o tot asa :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate... e super postarea de azi... tine-o tot asa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu va mai semnati anonim.

    La comentati ca : exista optinuea nume sau adresa web,si acolo va scrieti numele,e mai simplu asa.

    Si multumesc mult,ma bucur ca va place

    RăspundețiȘtergere
  4. deci e prea =p~~~~~~~ :X
    Felicitari ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte adevarata postarea asta:x

    si atunci cand se produce inevitabilul ti-o spun din proprie experietza ca e de rau,in nici un caz de bine,dupa ce ti-a devenit iubit si va certatzi nu mai ramane nimic.....

    tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici chiar gresesti,eu am ramas prieten cu toate fetele cu care am fost:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Salve la aceasta adresa http://bloggerajutor.blogspot.com/ găsiți tot ce doriți pentru blog,detaliat și explicit de unde și eu am învățat. TOATE CELE BUNE .SUCCES

    RăspundețiȘtergere