marți, 1 martie 2011

Ziua Martisorului [editie speciala]

Desii azi trebuia sa continuam povestea " Punguta cu 2 bani", de data aceasta facem o mica exceptie. Ziua de 1 martie care aduce si primavara aduce si caldura in sufletul oamenilor mai ales al fetelor/femeilor.

Din partea mea, pentru toate fetele si femeile, subtirele sau plinute, destepte sau prostute, frumusele sau uratele, cel mai puternic martisor si cele mai frumoase ganduri. Fara voi am fi niste masinutze fara motoras…

Adevarul ca azi nu prea am dat multe martisoare, am fost doar select si am dat doar la cateva fete, inclusiv mama. Prietenele apropiate au primit cate un martisor de la mine, la fel si fosta mare iubire. Trebuia totusi sa mai dau un martisor unei fete, fata cu " George Hora - Oky Yey" dar nu stiu cum de m-am abtinut, si cred ca aici am gresit. Merita fata un martisor doar numai la ea ma gandesc de ceva zile.

Pentru mine cam asta a fost ziua de 1 martie, cam darnic nu? Si am mai scapat inca un an, promit eu ca ma revansez pentru celelalte fete, noi sa fim sanatosi. Ah, da nu uitati ca pe 9 martie e ziua barbatului, chiar daca nu s-a inventat inca martisorul pentru barbati e bine sa cumparati ceva si pentru AvA.

Cam atat pentru azi, a fost o zii prea frumoasa ca sa detaliez prea mult. Va urez tuturor un calduros LA MULTI ANI !!!

4 comentarii:

  1. Bine ca ne-ai dat noua .. iti multumim :x >:d< .. si pe 9 .. vedem noi prietenele astea bune ce martisor va dam ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Martisor la sticla , sau a nu nu nu , noua nu ne place sa bem decat vin, asa ca mai bine un tort de ciocolata mare, ca va dam si voua

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ma bine .. da tort mancam sh pe 19 :)))).. sh de ciocolata il vrei ... cu frisca sh sampanie :-> :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) shhh.... numai da din casa :d

    RăspundețiȘtergere