miercuri, 2 martie 2011

Merita sau nu?

M-a intrebat deunazi cineva care sunt motivele pentru care vizitez (regulat) un anumit site/blog.

E foarte simplu:
1.invat ceva – daca vizita s-a incheiat si informatia oferita nu a fost suficient de relevanta, mi-am pierdut timpul.

2.ma informez (corect si, din nou, relevant) – informatia este intr-adevar putere, dar asta nu inseamna sa ne impuiem capul cu toate gunoaiele plutitoare, din plin disponibile pe Internet.

3.imi place modul in care gandeste detinatorul/area site-ului respectiv – sunt multe persoane ‘acolo’ care ni se aseamana, care se confrunta cu probleme similare si care, mai mult sau mai putin direct, ne pot ajuta in calatoria noastra pamanteasca.

4.ma relaxez si ma detasez de probleme de zi cu zi. Nu putem sa nu ne relaxam. Cei care lucreaza non-stop fara sa-si ia o bine-meritata pauza, au falsa convingere ca timpul muncit=cresterea randamentului. Fals!

Deci… daca nu va place de mine, daca nu invatati nimic din ce scriu, daca nu sunteti informati corect si daca nici macar nu va relaxati pe site-ul meu, poate ca ar fi bine sa va folositi mai util timpul…
Pe restul, va astept sa rasfoiti gandurile mele oridecateori aveti timp si dispozitia necesara.


Ma gandesc serios sa inchid si blogul. Ce sa fac? Sa il inchid sau nu?

5 comentarii:

  1. Nici sa nu te gandesti !

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce sa inchizi ceva ce e frumos? Imi plac articolele tale, ai stofa de reporter. Nu-l inchide, parerea mea, asa vei dobandii si putina experienta

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-l inchideeeee!
    ca ne mai clatim si noi ochii in el....;)

    RăspundețiȘtergere