duminică, 11 septembrie 2011

Propunere de afaceri


Cel mai nou tip de propunere de afacere: se ia una bucata chinez, se amesteca cu niscaiva limba franceza “Proposition d’affaires”, dupa care se scrie mesajul in limba engleza si se traduce cu Google Translate in limba romana ca sa fie incredibil de credibil!
“Proposition d’affaires
Atentie!
Eu sunt domnul Patrick KW Chan Director Executiv & Chief Financial Officer al Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Am o propunere de afaceri lucrative de interes comun de a impartasi cu tine; este vorba de transferul unei sume mari de bani. Am de referinta in cautarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea de afaceri propuse.
Daca sunteti interesat de lucru cu mine ma contactati prin e-mail meu privat (*********@yahoo.com.hk) pentru detalii suplimentare raspuns mai devreme dumneavoastra la prezenta scrisoare va fi apreciat.
Dl Patrick Chan
*********@yahoo.com.hk”
Fiindca este o oportunitate de afaceri prea grozava, am decis sa nu dau mail-ul stimabilului domn Patrick Chan in vileag ca nu cumva unul dintre voi, opotunistilor, sa-mi rapiti aceasta posibilitate de a transfera o suma mare de bani! Sac!
 Se intampla in Romania !

Un comentariu: