duminică, 11 septembrie 2011

Intr-o barca de carton

Experimentez des astfel: inchid ochii si astept cu interes sa vad ce-mi rezerva intunericul pleoapelor; cine se perinda, cine se inghesuie. Un bebelus desenand cu markerul pe o tabla alba; un tanc; o fosta colega; o camera cu oglinzi. Iar apoi imi scot din garaj barca din carton.

Mimez o strangere de mana, iar apoi un moment din trecut pe care nu l-am apreciat asa cum ar fi meritat. Vaslesc prin coridoare intunecate cu privirea fixata intr-un viitor indepartat; admirand o pasare colibri; iar apoi intorc capul speriat sa nu-mi fure cineva dragostea. Sa ma pandeasca la colt, sa-mi dea in cap si sa-mi fure dragostea!

Merg mai departe si trec pe langa padurea de bunatati: copacul inteligentei, placerea si frumusetea. [capul mi-e intr-un balans pe muchia laptopului]. Aleg inteligenta, imi lipseste frumusetea. Aleg placerea si sfarsesc intr-un sac de rafie.

Pestii vin pe contrasens. Ii feresc cu vasla ca sa-i pazesc de ce nu vor sa fie paziti. Pestii sunt hranitori, doar asa imi explic de ce stam ore in sir cu un bat deasupra apei. Nu? Nu… evident ca nu.

Ce-ai face daca ai mai avea o zi de trait? Sau o saptamana… sau o luna… Cui i-ai declara iubirea? Pe cine ai anunta? Unde ai merge? Ce secret ai dezvalui?

Barca din carton nu se scufunda niciodata; de fiecare data se (con)topeste cu oceanul. Iar daca ajungi la mal, daca ajungi in momentul in care nu mai exista maine, daca ajungi in momentul in care tot ce ai s-a (con)topit, atunci… ai schimba cu mine?

Viata e o calatorie intr-o barca din carton. Ai si tu una in garaj. Una singura

6 comentarii:

  1. M-ai pus pe ganduri .. si iti zic eu pe mess ce as face daca as afla ca mor :)))) si ce as declara :)) .. Frumos .. Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat . :*
    ma intrebam de ce ai ales barca de carton , si nu de hartie , iar apoi mi-am dat seama ca poate ai vrut ceva mai rezistent , ce se scufunda mai greu , dar totusi se scufunda . As zice un "titanic" mai mic :)) .

    RăspundețiȘtergere
  3. :)):)) Cam asa ceva :)) hartia se uda si se evapora mai repede :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ah , si cum sa nu subliniez ca poza e data de mine b-)

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Aia era :)) trebuia sa te lauzi tu :))

    RăspundețiȘtergere