sâmbătă, 29 ianuarie 2011

O viata fara prieteni


Daca nu am avea prieteni cine ne-ar sfatui,daca nu am avea prieteni cu cine ne-am distra,daca nu am avea prieteni ar merge totul pe dos.Din punctul meu de vedere copii ar fi niste masini de scris si care ar sta cu orele in fata televizorului bineinteles si in ziua de azi se intampla asa,copii care vor sa devina niste mari savanti sau  mai stiu eu ce.Pentru mine o zi cu prietenii inseamna:distractie,plimbari,fotbal....etc.Eu daca nu as avea prieteni nu stiu ce m-as face dar nici nu vreau sa stiu cum este.

Ce e prietene defapt?E un sentiment care il simti pentru cei din jurul tau,e la fel ca iubirea dar poate se forma chiar o legatura mai stransa deoarce prietenia nu se rupe asa de repede precum iubirea.Prietenii sunt cei care la bine si la rau iti sunt aproape…si doar ei stiu sa te aline atunci cand te doare ceva.

Grupul AvA nu e format doar din 3 prieteni… ci din mult mai multi,AvA reprezentand o gasca de prieteni care daca stam sa ne gandim bine toti au ceva in comun chiard aca totusi par atat de diferiti.Si prietenii tai iti spun uneori ca esti ciudat sau mai stiu eu cum da rasta e felul lor de a-ti arata  ca ei tin la tine ca la un frate sau mult mai mult.

Prietenia nu se uita,nu se mananca,nu se inghite,ci se castiga.


                                
                                                                                                               
                                                                                                  Realizator:Tanca Vali

Un comentariu: